Kargo Hizmeti ve Sipariş Takibi

Teslimat anında nelere dikkat etmeliyim?

Kargonuzu teslim alırken kontrol etmeniz büyük önem arz etmektedir. Kolilerin dışında hasar, eziklik, yırtılma, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum tespit ettiğinizde ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu sayede kargonuz ile ilgili probleminiz kısa sürede çözümlenecektir.

Kargonuzu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar teslimat bildirimleri tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişlerim ulaştığında ben orada değilsem veya adreste kimse bulunamazsa ne olur?

Ürünleriniz, sadece siparişinizde belirttiğiniz teslimatı alacak kişiye veya birinci derece aile yakınınıza teslim edilir. Eğer teslimatı alacak kişiye ulaşılamazsa, size bir not bırakılarak, ürünleriniz nakliye firmasının size en yakın şubesine gönderilecektir. Ürünlerinizi, bu şubeden en kısa sürede almalısınız. Bu sürenin sonunda IKEA'ya geri gönderilen ürünlerinizi nakliye bedelini karşılayarak tekrar alabilirsiniz.

Horoz Lojistik , Arvato Lojistik, Borusan Lojistik ve Yurtiçi Kargo firması ile yapılan sipariş teslimatlarında belirtilen gün içinde adreste bulunmamanız durumunda IKEA'ya geri gönderilen ürünlerinizi nakliye bedelini karşılayarak tekrar alabilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Bugün Teslimat ve Randevulu Teslimat Hizmeti Nedir?

Bugün Teslimat Hizmeti siparişin aynı gün içerisinde, Randevulu Teslimat Hizmeti ise siparişin satın alındığı günden 4 gün sonrasına kadar adresinize teslim edilmesidir. Talep ettiğiniz teslimat tarihi ve saat aralığını seçebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişimin teslimatı hakkında kargo firması ile sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Kargo firması ile herhangi bir sorun yaşamanız durumunda hemen 444 4 532 no'lu Müşteri Hizmetlerimiz'i arayarak talebinizi iletebilirsiniz. Akabinde ekibimiz gerekli yönlendirmeleri yaparak size yardımcı olacaktır.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İnternet üzerinden satın aldığım ürünler ne kadar sürede teslim edilir?

Siparişinizdeki ürünler en fazla sipariş tarihinizi izleyen günden itibaren 7 iş günü içinde adresinize teslim edilir. Saatli teslimat hizmetimiz bulunmamaktadır. Ürünlerinizin SMS veya telefon yolu ile belirtilmiş gün içerisinde teslimatı yapılmaktadır.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Teslimat gecikirse ne yapmalıyım?

İnternetten yapılan alışverişlerde kargo durumu hakkında detaylı bilgiye Sipariş Takibi bölümünden 15 haneli sipariş referans numaranız ile ulaşabilirsiniz. Sipariş tarihiniz üzerinden 7 iş günü geçmiş olmasına rağmen siparişiniz size teslim edilmedi ise 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bilgi alabilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişimin durumu hakkında bilgi alabilir miyim?

Siparişinizin güncel durumunu Sipariş Takibi sayfasından takip edebilirsiniz.  Ayrıca kargo takip numaranız ile ilgili kargo firmasının websitesinden kargonuzu takip edebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişim adresime teslim edilecek mi?

Kargo şirketi, satın aldığınız ürünleri sevk irsaliyesi ile belirttiğiniz adresteki daire kapısına kadar teslim etmektedir. Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda, kargonuzu en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılmaktadır. Üç gün içerisinde şubeye gidip paketinizi teslim almamanız durumunda ise paketiniz bize iade edilir.

Kargo firmalarının adrese teslim yapamadığı köy ve beldelerde ise sipariş, alıcının adresine en yakın kargo şubesine gönderilmektedir. Sipariş, kargo şubesine geldiğinde alıcı haberdar edilir. Bu durumda alıcının, siparişi kargo şubesinden alması gerekmektedir. Güncel dağıtım bölgelerimizi görmek için tıklayın.

Adrese teslim yapılamayan köy ve beldeler dışında, Türkiye genelinde adalara teslimatlar ancak kargo firmalarının geçerli kısıtlamaları çerçevesinde yapılabilmektedir. Ürünlerinizin büyüklüğüne göre kargo firmaları adrese teslim veya telefon ihbarlı şubeden teslim alabilmektedir. Siparişinizi oluşturduktan sonra SMS ile tarafınıza iletilecek olan kargo firması adı ve takip numarası ile siparişinizi takip edebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Hesabım bölümünde bulunan Siparişler sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Siparişiniz “Siparişiniz Alındı” ya da “Siparişiniz Hazırlanıyor” statüsünde ise adres değişikliği tarafımızdan yapılabilmektedir. Siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise teslimat adres değişikliğini kargo firmaları sadece belli bir süre içerisinde yapabilir.

Teslimat adresi değişiklik talebinizi 444 4 532 no'lu Müşteri Hizmetlerimiz'i arayarak iletebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişim hangi kargo firması tarafından teslim edilecek?

İnternet sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerin kargo hizmeti, siparişin büyüklüğü ve teslimatın yapılacağı ile bağlı olarak Arvato Lojistik, Horoz Lojistik, Borusan Lojistik, Yurtiçi Kargo firmaları tarafından sunulmaktadır.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Faturam internetten aldığım ürünlerle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?

Ürünleriniz sevk irsaliyesi ile teslim edilir. E-arşiv uygulaması kapsamında, faturanız sadece elektronik ortamda oluşturulur ve e-posta adresinize otomatik olarak gönderilir. 

Üyelikle yapılan alışverişlerinize ait faturanıza www.IKEA.com.tr ve mobil uygulamamızda yer alan "Hesabım" bölümü “Siparişler“ sekmesinden ulaşabilirsiniz. Sipariş detayındaki “E-Fatura” butonu üzerinden faturanızı görüntüleyebilir ya da indirebilirsiniz.

Üyeliksiz yapılan alışverişlerinize ait faturanızın e-posta adresinize ulaşmaması durumunda ise 444 4 532 nolu telefon numarasından bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İnternetten alışverişlerde adalara teslimat yapılabiliyor mu?

Türkiye genelinde adalara teslimatlarımız aşağıdaki şekilde yapılmaktadır.

• İstanbul Adalar’da Yurtiçi Kargo tarafından 10 desi üzeri aksesuar ürünleriniz için Suadiye şubesinden teslimatı sağlanmaktadır.
• Çanakkale Adalar’da Yurtiçi Kargo tarafından aksesuar ürünlerinizde 30 desi üzeri için Gökçeada 18 Mart Yurtiçi Kargo şubesinden, Bozcaada Yurtiçi Kargo Ezine şubesinden teslim sağlanmaktadır.
• İstanbul ve Çanakkale bölgesinde belirlenen ağırlığın üzerindeki ürünleriniz için kargo firmaları adrese teslim, telefon ihbarlı şubeden ya da merkezlerden teslim sağlamaktadır.
• Siparişinizi oluşturduktan sonra SMS ile tarafınıza iletilecek olan kargo firması adı ve takip numarası ile siparişinizi takip edebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Yurtdışına teslimatınız var mı?

www.IKEA.com.tr üzerinden yalnızca Türkiye sınırları içerisine teslimatımız vardır.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Türkiye'nin her yerinden internet üzerinden sipariş verebilir miyim?

Türkiye sınırları içinde yer alan tüm illerden sipariş verebilirsiniz. Kargo firmalarının adrese teslim yapamadığı köy ve beldelerde ise sipariş, alıcının adresine en yakın kargo şubesine gönderilmektedir. Sipariş, kargo şubesine geldiğinde alıcı haberdar edilir. Bu durumda alıcının, siparişi kargo şubesinden alması gerekmektedir.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Kargo ücretleriniz hakkında bilgi alabilir miyim?

İnternetten alışverişlerde kargo ücreti, aldığınız ürünlerin toplam bedelinin %10’u kadardır. Örneğin, toplam ürün bedeli 600 TL olan siparişiniz için 60 TL nakliye ücreti ödersiniz. Böylece toplam ödemeniz 660 TL olur. 

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin Aydınlatma Metni'ne buradan ulaşabilirsiniz.

Ticari Elektronik İleti Onayı

Onaylıyorsanız lütfen iletişim tercihlerinizi belirtiniz.

İletişim izinlerinizi Hesabım/Kişisel Bilgilerim sayfasından dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Konumunuzu Seçin

İnternetten vereceğiniz siparişlerinizde size özel hizmet ve içerikleri görebilmek için lütfen konumuzu seçin.

Sayfa Başına Git