Alışveriş Adımları

Siparişime hediye kartı ekleyebiliyor muyum?

Siparişleriniz için hediye kartı uygulamamız bulunmamaktadır. IKEA mağazalarından yapacağınız alışverişlerde Müşteri Hizmetleri bankolarından hediye kartı talep edebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İnternet mağazasından yapılan alışverişverişlerde neden 300 TL’nin altında sipariş veremiyorum?

Operasyonel verimliliğimizi sürdürerek sizlere kesintisiz hizmet vermeye devam etmek için internet alışverişlerinde minimum sipariş bedeli 300 TL olarak belirlenmiştir.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Aradığım bir ürünü web sitesinde nasıl bulabilirim?

İnternet sitemizde birkaç farklı yolla detaylı arama yapabilirsiniz. Eğer aradığınız, belirli bir ürün grubu içinde alternatifleri incelemek ise "Tüm Ürünler" bölümünde, ürün grupları ve alt fonksiyonlarını bir arada bulabilirsiniz.

Aradığınız belirli bir ürün ise, ürün arama motoruna aradığınız ürünün adını, fonksiyonunu ya da 8 haneden oluşan ürün kodunu (Ürün detay sayfasında belirtilen) girerek ürünle ilgili bilgilere kısa sürede erişebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Beğendiğim bir ürünü alışveriş sepetime nasıl ekleyebilirim?

İnternet sitemizde "Sepete Ekle" butonu gördüğünüz ürünleri internet mağazamızdan sipariş edebilirsiniz. "Sadece IKEA Mağazalarında" logosunu gördüğünüz ürünleri ise sadece mağazalarımızdan temin edebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

IKEA Aile Kart puanlarımı İnternet Mağazasında yapacağım alışverişlerde kullanabilir miyim?

İnternetten yapacağınız alışverişlerinizde Aile Kart puanları kullanılamamaktadır.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İnternet Mağazası'nda yapılan alışverişlerde IKEA Kurumsal Kart kullanılabilir mi?

İnternetten yapılan alışverişlerde IKEA Kurumsal Kart’ınızı kullanabilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Neden üye olmalıyım?

Üye olarak, internetten alışverişlerinizi daha kolay ve hızlı tamamlayabilirsiniz. Siparişlerinizi üyelik sayfanızdan izleyebilir, tekrar sepete ekleyerek yeniden alabilir, favori listeleri oluşturarak bu listeleri kaydedebilir, e-posta ile gönderebilir veya çıktısını alabilirsiniz. Ayrıca dilerseniz, IKEA’daki yenilik ve kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Üyeliğimi aktif ederken sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Aktivasyon kodunuz üyelik formunda belirttiğiniz e-posta adresinize otomatik olarak gönderilir. Gelen kutusu (Inbox) haricinde Gereksiz/Önemsiz (Junk/Spam) maillerinizi de kontrol etmenizi önemle rica ederiz. Ayrıca, Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 nolu telefon numarasından bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Üye olmadan internetten alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

E-posta adresimi değiştirebilir miyim?

Üyelik bilgileriniz ve işlemleriniz e-posta adresinize tanımlı olması nedeni ile değişiklik yapılamamaktadır. E-posta adresinizin değişimi için eski üyeliğinizin sistemimizden silinmesi gerekmektedir. E-posta değişikliği için devam etmek istiyorsanız, “Hayır” seçeneği ile talebinizi bizlere iletebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

www.IKEA.com.tr’ye üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kişisel Bilgiler” alanından şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Ürün stok durumu hakkında nasıl bilgi alabilirim?

Beğendiğiniz ürünleri, ürün kodu ile birlikte web sitemizin anasayfasında yer alan "Stok Sorgula" bölümünden veya ürün kartları içinde yer alan mağaza stok durumu alanından kontrol edebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Stokta bulunmayan bir ürün stoğa girdiğinde nasıl haberdar olabilirim?

Stok sorgulaması yaptığınız ürün, belirtilen mağazanın stoklarında yer almıyorsa 'Stoğa Gelince Haber Ver' bağlantısı karşınıza çıkmaktadır. Bu bağlantıyı kullanarak e-posta adresinizi sisteme kaydedebilir ve ürün stoklara giriş yaptığında size bir e-posta gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa nasıl bir yol izleniyor?

Alışverişinizin son aşamasında sepetinizdeki ürünlerin güncel stok durumları hakkında bilgi verilmektedir. Ancak nadiren teknik bir durum sebebiyle siparişinizde stokta olmayan ürünler bulunabilir. Böyle bir durumunda Müşteri Hizmetleri personeli sizinle en kısa sürede iletişime geçecektir. Stokta bulunmayan ürün yerine, aynı fiyatta yeni bir ürün seçebilir veya iptal edebilirsiniz. İptal edilecek olan tutar, ödeme yaptığınız kredi kartınıza iade edilir.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Garanti Koşulları hakkında bilgi alabilir miyim?

IKEA garantisi şartlarını öğrenmek ve ürün garanti koşullarını incelemek için lütfen tıklayın.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

IKEA İletişim

STOĞA GELİNCE HABER VER

Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin Aydınlatma Metni'ne buradan ulaşabilirsiniz.

Ticari Elektronik İleti Onayı

Onaylıyorsanız lütfen iletişim tercihlerinizi belirtiniz.

İletişim izinlerinizi Hesabım/Kişisel Bilgilerim sayfasından dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Sayfa Başına Git