İade Politikası

İade ettiğim ürünün iadesini nasıl takip edebilirim?

İade edilen ürünlere ait iade süreci aşağıdaki gibidir:

1. İadenizi kargo firmasına teslim ettikten sonra sipariş detayından iade edilen ürünlerin güncel durumunu takip edebilirsiniz. (Örn: İade Talebiniz Alındı, İade Yolda, İade Teslim Edildi vb.)
2. Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
3. İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize iade detayını içeren bir bilgilendirme mesajı gönderilir. Bilgilendirme mailinde iletilen Provizyon Numarası ile bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.
4. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir.
5. Taksitle yapılan alışverişlerin ücreti bankaya tek seferde ödenir ancak bankanız bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız iadeniz 3 ayda tamamlanır.İade edilen ürünlere ait iade süreci aşağıdaki gibidir:

1. İadenizi kargo firmasına teslim ettikten sonra sipariş detayından iade edilen ürünlerin güncel durumunu takip edebilirsiniz. (Örn: İade Talebiniz Alındı, İade Yolda, İade Teslim Edildi vb.)
2. Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
3. İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize iade detayını içeren bir bilgilendirme mesajı gönderilir. Bilgilendirme mailinde iletilen Provizyon Numarası ile bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.
4. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir.
5. Taksitle yapılan alışverişlerin ücreti bankaya tek seferde ödenir ancak bankanız bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız iadeniz 3 ayda tamamlanır.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz oluştuktan sonra ekleme/çıkarma ile ilgili revize işlemler yapılamamaktadır.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişimde hasarlı gelen ürünü değişim için gönderebilir miyim?

Değişim işlemi için değişimi yapılacak ürün ya da ürün parçası ile birlikte orjinal faturanın tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Faturanın ön yüzündeki iade talebi ile ilgili alanların eksiksiz doldurulmuş ve ıslak olması şarttır. Firma adına kesilen faturalarda ise, firmanın bilgileri ile iade faturası düzenlenerek değişim işlemi yapılabilir.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İnternet Mağazasından satın aldığım ürünlerimin 14 günlük iade süresi geçti. Mağazadan değişim yapabilir miyim?

İnternet Mağazasından yaptığınız alışverişlerinizde ise iade işlemi için ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde ücreti şirketimize ait olmak üzere anlaşmalı kargo şirketi aracılığıyla iade edebilir veya değiştirebilirsiniz. Dilerseniz iade işlemini 30 gün içinde mağazalarımıza giderek de gerçekleştirebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İnternetten aldığım ürünleri iade etmek için ne yapmalıyım?

Alışverişinizden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, ürününüzün/siparişinizin iadesi için öncelikli yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize talebinizi iletmenizdir. İade talebi oluşturmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

1. www.IKEA.com.tr ve mobil uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişler” sayfasına gidin.
2. Siparişinizin karşısında yer alan “İade Talebi” butonuna tıklayın.
3. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürünün adedini seçin.
4. “Ürünün Ambalajı Açıldı mı?” sorusunu işaretleyin.
5. İade nedeninizi seçin ve “Ayıplı Ürün, Yanlış Ürün ve Hasarlı Ürün” seçenekleri için “Fotoğraf Yükle” alanından ürüne ait kusuru gösteren ürün fotoğraflarını yükleyin.
6. "Devam Et” butonuna basın ve iade talebinizi oluşturun.
7. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza "Siparişlerim" sayfasından ve üye olduğunuz e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme e-postasından da ulaşabilirsiniz.
8. Siparişinizdeki ürünler için aynı iade kodu oluşturabilirsiniz. Her bir siparişiniz için iade kodu ayrı ayrı alınmalı ve paketler ayrı ayrı hazırlanarak kargoya verilmelidir.
9. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız. Yüksek desili ürün iadelerinde bu süre 10 gündür.
10. Yüksek desili ürünleriniz iadesi için, ürünleri teslim almak üzere adresinize kargo yönlendirilmektedir. Bu bilgiyi iade talebi oluşturduktan sonra çıkan ekranda ve e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme e-postasında görebilirsiniz. İade ürünleriniz/siparişiniz bize ulaştıktan sonra, IKEA tarafından iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir. 11.Siparişinizdeki ürünler için aynı iade kodu oluşturabilirsiniz. Her bir siparişiniz için iade kodu ayrı ayrı alınmalı ve paketler ayrı ayrı hazırlanarak kargoya verilmelidir. 11.İade yapılacak ürün ile birlikte Firma adına kesilen faturalarda ise, firmanın bilgileri ile iade faturası düzenlenerek değişim işlemi yapılabilir.
You can create the same return code for the products in your order. The return code must be obtained separately for each of your orders and the packages must be prepared and delivered separately.You can create the same return code for the products in your order. The return code must be obtained separately for each of your orders and the packages must be prepared and delivered separately.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İade ve değişim talebimi nereden takip edebilirim?

İade edilen ürünlere ait iade süreci aşağıdaki gibidir.

1.İadenizi kargo firmasına teslim ettikten sonra web sitesinin sipariş detay sayfasından iade ettiğiniz ürünlerin güncel durumunu takip edebilirsiniz. (Örn: İade Talebiniz Alındı, İade Yolda, İade Teslim Edildi vb.)
2. Ürünler depomuza ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
3. İadeniz tamamlanınca üyelik e-postanıza iade detayını içeren bir bilgilendirme mesajı gönderilir. Bilgilendirme e-postasında iletilen Provizyon Numarası ile bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.
4. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir.
5. Taksitle yapılan alışverişlerin ücreti bankaya tek seferde ödenir ancak bankanız bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örneğin: Ödemenizi 3 taksit ile yaptıysanız, iadeniz 3 ayda gerçekleştirilir.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İade kargo kodumu kaybettim, ne yapabilirim?

İade kargo kodunuza www.IKEA.com.tr ve mobil uygulamamızda yer alan "Hesabım" bölümü “Siparişlerim“ sekmesinden iade talebinizi oluşturduktan sonra üyelik e-posta adresinize ve cep telefonunuza gönderilen bilgilendirme mesajından ulaşabilirsiniz. Ek olarak, iade kargo kodunuz sipariş detayı sayfasında da yer almaktadır.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İade ettiğim ürünlerin tutarı hesabıma ne kadar sürede yansır?

Ürünlerinizin, bize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir. 

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişim teslim edilirken, hasarlı koli olduğunu farkedersem ne yapmalıyım?

Siparişinizi teslim alırken koli dışında hasar olması durumunda kolileri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu ürünlerin değişimi 14 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu durumda, sizden ek bir nakliye veya ürün bedeli talep edilmeyecektir.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişim teslim edilirken, eksik koli olduğunu farkedersem ne yapmalıyım?

Siparişinizde eksik ürün var ise, diğer ürünlerinizi teslim alarak, eksik ürünler için imza atmadan önce bunu not olarak belirtmelisiniz ve Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bizimle irtibata geçebilirsiniz. 

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişimi teslim aldıktan sonra, hasarlı ürünler olduğunu farkedersem ne yapmalıyım?

Teslim esnasında fark edilmeyerek teslim alınan hasarlı ürünlerin değişimi için öncelikli yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize talebinizi iletmenizdir. "Hesabım" bölümü “Siparişler“ sekmesindeki “Değişim Talebi” butonu ile değişim talebinizi oluşturabilirsiniz.

Talebinizin değişim koşullarına uygunluğu değerlendirildikten sonra iade adresi ve kargo bilgileri İnternet Mağazası Müşteri Hizmetleri personeli tarafından maksimum 48 saat içinde size bildirilecektir. Yapılan inceleme sonucunda hasarın tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilmesi durumunda birebir değişim işlemi yapılacaktır.

Değişim işlemi için değişimi yapılacak ürün ile birlikte orijinal faturanın tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Faturanın ön yüzündeki iade talebi ile ilgili alanların eksiksiz doldurulmuş ve ıslak imzalı olması şarttır. Firma adına kesilen faturalarda ise, satın alan firmanın iade faturası ile değişim işlemi yapılabilir.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişimi teslim aldıktan sonra, ürün değişimi yapabilir miyim?

Ürün değişim işlemi yalnızca hasarlı ürünleriniz için gerçekleşmektedir. Değişim talebiniz siparişinizi teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize iletmeniz durumunda yapılmaktadır.  Gerekli incelemeler sonrasında sizlere değişim talebinizle ilgili geri dönüş gerçekleştirilmektedir. Farklı bir ürünle değişim işlemi yapılamaz. Bu durumda ürününüzü iade edip, farklı bir ürün satın alabilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Yanlış ürün veya ürünler teslim edilirse ne yapmalıyım?

Siparişinizde yanlış ürün bulunuyorsa, bu ürünü teslim almamalı ve teslimat irsaliyesinde yazılı olarak belirtmelisiniz. Ayrıca 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İnternetten aldığım cam ürünleri iade etmek için ne yapmalıyım?

Cam ürünlerinizin iadesi için "Hesabım" bölümünden “Siparişler” sayfasındaki “İade Talebi” özelliği ile iade talebinizi oluşturabilirsiniz. İade talebiniz alındıktan sonra talebinizin iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir ve İnternet Mağazası Müşteri Hizmetleri personeli tarafından maksimum 48 saat içinde size bilgi verilir.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür. 14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

İadeye ait kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İadelerinizi, iade talebinizi oluşturduktan sonra belirtilen kargo firması ile ücretsiz gönderebilirsiniz. Kargonuzu teslim ederken iade kargo kodunuzu belirtmeyi unutmayın.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz, “Siparişiniz Alındı” ya da “Siparişiniz Hazırlanıyor” statüsündeki siparişleriniz için "Hesabım" bölümü “Siparişler“ sekmesindeki “İptal Et” butonu ile siparişinizi iptal edebilirsiniz. Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse siparişiniz iptal edilemez. Bu durumda “İade Talebi” butonu ile iade talebi oluşturabilirsiniz.

İptal edilen siparişlerinize ait ücret iadesi ödeme yapmış olduğunuz kredi kartına yapılır. Ücret iadesi için İade Politikası alanından detaylı bilgi alabilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Siparişimde ürün iptali yapabilir miyim?

Hesabım bölümünde bulunan Siparişler sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Yalnızca “Siparişiniz Alındı” ya da “Siparişiniz Hazırlanıyor” statüsündeki siparişiniz için ürün iptali yapılabilmektedir. Ürün iptal talebinizi 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak iletebilirsiniz. İptal edilen ürünlerinize ait ücret iadesi ödeme yapmış olduğunuz kredi kartına yapılır. Ücret iadesi için İade Politikası alanından detaylı bilgi alabilirsiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin Aydınlatma Metni'ne buradan ulaşabilirsiniz.

Ticari Elektronik İleti Onayı

Onaylıyorsanız lütfen iletişim tercihlerinizi belirtiniz.

İletişim izinlerinizi Hesabım/Kişisel Bilgilerim sayfasından dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Konumunuzu Seçin

İnternetten vereceğiniz siparişlerinizde size özel hizmet ve içerikleri görebilmek için lütfen konumuzu seçin.

Sayfa Başına Git