Nakliye Hizmeti

Mağazadan Nakliye Hizmeti

Mağazalarımız üzerinden yapılan alışverişlerin Şehir İçi Nakliye hizmeti, İstanbul ve Ankara mağazaları ile Adana Sipariş ve Teslim Noktası için Borusan Lojistik; Bursa, Antalya ve İzmir mağazaları ile Bodrum Sipariş ve Teslim Noktası için LTI Lojistik firmaları tarafından, Şehirdışı Nakliye Hizmeti ise tüm mağazalarımız için Borusan Lojistik tarafından sunulmaktadır.

IKEA-sehir ici nakliye hizmeti

Şehir İçi Nakliye Hizmeti

Mağazaya Yakın Bölgeler (70 km’ye kadar)
3.500 TL ’ye kadar 200 TL
3.500 TL üzerinde ise toplam ürün bedelinin %6 'sı olarak hesaplanmaktadır.

Mağazaya Uzak Bölgeler (70 km ve üstü)
3.500 TL ’ye kadar 245 TL
3.500 TL üzerinde ise toplam ürün bedelinin %7 'si olarak hesaplanmaktadır.

IKEA-sehir disi nakliye hizmeti

Şehir Dışı Nakliye Hizmeti

150 km 'e ve 3.500 TL 'ye kadar 350 TL
3.500 TL üzeri ürün bedelinin %10 'u
150-500 km arasında ve 3.500 TL 'ye kadar 420 TL
3.500 TL üzeri ürün bedelinin %12 'si
500 km üzeri ve 3.500 TL 'ye kadar 525 TL
500 km ve 3.500 TL üzerinde ise toplam ürün bedelinin %15 'i olarak hesaplanmaktadır.

IKEA-koltuk ve kanepelere ozel nakliye hizmeti

Koltuk ve Kanepelere Özel Şehiriçi Nakliye Hizmeti

Mağazaya Yakın Bölgeler (70 km’ye kadar)
3.500 TL ’ye kadar 200 TL
3.500 TL – 25.000 TL arası ürün bedelinin %6 'sı
25.000 TL ve üzeri 1.500 TL olarak hesaplanmaktadır.

Mağazaya Uzak Bölgeler (70 km ve üstü)
3.500 TL ’ye kadar 245 TL
3.500 TL – 25.000 TL arası ürün bedelinin %7 'si
25.000 TL ve üzeri 1.750 TL olarak hesaplanmaktadır.

''Koltuk ve kanepelere özel nakliye hizmeti fiyatları Adana ve Bodrum Sipariş ve Teslim Noktaları için geçerli değildir.''

IKEA-siparis ve teslim noktalari nakliye hizmeti 1

Sipariş ve Teslim Noktaları Nakliye Hizmeti

Şehir İçi Nakliye Hizmeti

3.500 TL ’ye kadar 350 TL
3.500 TL üzerinde ise toplam ürün bedelinin %10 'u olarak hesaplanmaktadır.

Şehir Dışı Nakliye Hizmeti

3.500 TL ’ye kadar 420 TL
3.500 TL üzerinde ise toplam ürün bedelinin %12 'si olarak hesaplanmaktadır.

Hizmet Detayları

- Nakliye hizmeti ürünün güncel ve gerçek satış fiyatı üzerinden verilmektedir.

- Cam içerikli ürünler ve aynalar için yalnızca paketleme ücreti ödendiğinde nakliye hizmeti verilmektedir, şehirdışı nakliyelerinde
garantisiz olarak taşınmaktadır.

- Fırsat köşesinden satın alınan ürünler, paketleme bedeli alınarak ve garantisiz olarak taşınmaktadır.

- Küçük ve kırılabilir, canlı bitki ve benzer hassas ürünler için nakliye hizmeti verilmemektedir.

- Şehir dışı teslimatlarımız, müşteri adres kapısına teslim olarak mobilya ve aksesuar için kargo hizmeti ile sağlanmaktadır.

Mağaza Sipariş Takibi

- Şehir içi nakliye hizmeti için IKEA tarafından teslimat tarihinden bir gün önce SMS veya telefon yolu ile teslimat saat aralığı bilgisi verilmektedir.

- Şehir dışı nakliye hizmeti için ürünler kargo firmasına teslim edildiğinde IKEA tarafından kargo takip numarası iletilmektedir. Kargo takip numaranız ile ilgili kargo firmasının websitesinden kargonuzu takip edebilirsiniz.

Mağazalar ve Sipariş Teslim Noktaları Hakkında Önemli Bilgilendirme

Ürünlerinizi sayarak teslim almanızı, herhangi bir eksik durumunda nakliye yetkilisine teslim tutanağında belirtmesini istemeniz gerekmektedir. Ayrıca ürün kolilerinin dış görünüşünde hasar, eziklik, yırtılma, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum tespit ettiğinizde ilgili ürünleri teslim almayarak yine nakliye yetkilisine teslim tutanağında durumu belirtmesini istemeniz gerekmektedir. Teslim tutanağında belirtilmeyen sonradan yapacağınız eksik veya hasarlı teslimat bildirimleri incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

Montaj hizmeti satın aldıysanız ürünlerin montaj yapılacak yere bıraktırmanızı rica ederiz.

Detaylı bilgi için tıklayın
IKEA-internet magazasi nakliye hizmeti 01

İnternet Mağazası Nakliye Hizmeti

İnternet sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerin kargo hizmeti, siparişin büyüklüğü ve teslimatın yapılacağı ile bağlı olarak Horoz Lojistik, Borusan Lojistik, Yurtiçi Kargo, Aras Kargo, Jetizz, Kolay Gelsin veya Kargoist firmaları tarafından sunulmaktadır.

Kargo şirketi, satın aldığınız ürünleri sevk irsaliyesi ile belirttiğiniz adresteki daire kapısına kadar teslim etmektedir. Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda, kargonuzu en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılmaktadır. Üç gün içerisinde şubeye gidip paketinizi teslim almamanız durumunda ise paketiniz bize iade edilir.

Kargo firmalarının adrese teslim yapamadığı köy ve beldelerde ise sipariş, alıcının adresine en yakın kargo şubesine gönderilmektedir. Sipariş kargo şubesine geldiğinde, alıcı haberdar edilir. Bu durumda alıcının, siparişi kargo şubesinden alması gerekmektedir. Türkiye genelinde adalara teslimatlar ise kargo firmalarının geçerli kısıtlamaları çerçevesinde yapılabilmektedir. Ürünlerinizin büyüklüğüne göre kargo firmaları adrese teslim veya telefon ihbarlı şubeden teslim alabilmektedir. Siparişinizi oluşturduktan sonra SMS ile tarafınıza iletilecek olan kargo firması adı ve takip numarası ile siparişinizi takip edebilirsiniz.

İnternetten yapılacak alışverişlerde minimum sipariş bedeli 500 TL olarak belirlenmiştir. Kargo ücreti, 1.500 TL’ye kadar olan siparişlerde 199 TL, 3.000 TL’ye kadar olan siparişlerde 329 TL, 4.000 TL’ye kadar olan siparişlerde 439 TL ve 5.000 TL'ye kadar olan siparişlerde 549 TL'dir. 5.000 TL üzeri alışverişlerde ise aldığınız ürünlerin toplam bedelinin %11'i kadardır.

İnternet Mağazası Sipariş Takibi

- Şehir içi nakliye hizmeti için IKEA tarafından teslimat tarihinden bir gün önce SMS veya telefon yolu ile teslimat saat aralığı bilgisi verilmektedir.

- Şehir dışı nakliye hizmeti için ürünler kargo firmasına teslim edildiğinde IKEA tarafından kargo takip numarası iletilmektedir. Kargo takip numaranız ile ilgili kargo firmasının websitesinden kargonuzu takip edebilirsiniz.

Sipraiş Takibi İçin Tıklayın

İnternet Mağazası Hakkında Önemli Bilgilendirme

Kargonuzu teslim alırken kontrol etmeniz büyük önem arz etmektedir. Kolilerin dışında hasar, eziklik, yırtılma, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum tespit ettiğinizde ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalı ve mutlaka Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bizimle irtibata geçmelisiniz.

Kargonuzu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik veya hasarlı teslimat bildirimleri tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir. Fatura ibraz edilmeksizin değişim ve iade işlemi yapılamamaktadır.

Detaylı bilgi için tıklayın

Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin Aydınlatma Metni'ne buradan ulaşabilirsiniz.

Ticari Elektronik İleti Onayı

Onaylıyorsanız lütfen iletişim tercihlerinizi belirtiniz.

İletişim izinlerinizi Hesabım/Kişisel Bilgilerim sayfasından dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Konumunuzu Seçin

İnternetten vereceğiniz siparişlerinizde size özel hizmet ve içerikleri görebilmek için lütfen konumuzu seçin.

Sayfa Başına Git