Alışverişinizden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, ürününüzün/siparişinizin iadesi için öncelikli yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize talebinizi iletmenizdir. İade talebi oluşturmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.
1. www.IKEA.com.tr ve mobil uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişler” sayfasına gidin.
2. Siparişinizin karşısında yer alan “İade Talebi” butonuna tıklayın.
3. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürünün adedini seçin.
4. “Ürünün Ambalajı Açıldı mı?” sorusunu işaretleyin.
5. İade nedeninizi seçin ve “Ayıplı Ürün, Yanlış Ürün ve Hasarlı Ürün” seçenekleri için “Fotoğraf Yükle” alanından ürüne ait kusuru gösteren ürün fotoğraflarını yükleyin.
6. "Devam Et” butonuna basın ve iade talebinizi oluşturun.
7. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza "Siparişlerim" sayfasından ve üye olduğunuz e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme e-postasından da ulaşabilirsiniz.
8. Siparişinizdeki ürünler için aynı iade kodu oluşturabilirsiniz. Her bir siparişiniz için iade kodu ayrı ayrı alınmalı ve paketler ayrı ayrı hazırlanarak kargoya verilmelidir.
9. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız. Yüksek desili ürün iadelerinde bu süre 10 gündür.
10. Yüksek desili ürünleriniz iadesi için, ürünleri teslim almak üzere adresinize kargo yönlendirilmektedir. Bu bilgiyi iade talebi oluşturduktan sonra çıkan ekranda ve e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme e-postasında görebilirsiniz.
İade ürünleriniz/siparişiniz bize ulaştıktan sonra, IKEA tarafından iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir.
11. İade yapılacak ürün ile birlikte Firma adına kesilen faturalarda ise, firmanın bilgileri ile iade faturası düzenlenerek değişim işlemi yapılabilir.
Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.